Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159 - What a car...!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сервизите за италианки в Румъния са на същото ниво като в България. Картинката е доста сходна. Румънците се мъчат и те като нас за съжаление.
    Директно съм правил и запитвания за цени към оторизирани сервизи за резервни части и труд. Голяма разлика и при тези неща няма. Направи ми впечатление само че там автомобилите се обслужват на по големи пробези.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
      Серес е на 200км от София....отивам там, оставам доволен от перфектното обслужване, правя си разходка, може да се доразходи човек и до Солун да хапна вкусна риба, да види море...да се разкара от ужаса в София...

      И си става нещо като да съчитаем полезното с приятното.


      Пс; Относно качеството на Алфите, ми какво да пиша...момчетата от Варна видяха с каква кола (мерцедес) им отидехме на гости....на 40 000км...смяна на райка по гаранция...сега карето даде фира, гаранция вече няма....има проблеми и по електрониката нещо...от таблото има жужене.
      Като си подхванал темата за Мерцедес колега KGB аз пък да кажа, че днешните мерцедеси все повече от които Made in Turkey нямат нищо общо със славата на марката!

      И защо е така, ами аз си го обяснявам, че положението е следното заради стратегията на Мерцедес-Бенц, която според мен е да произвежда все повече автомобили тип еднодневки за да може юзърите да си купуват все по-честичко нови колици.

      Те въпросните Мерцедес-Бенц нямат абсолютно никаква файда и изгода да произвеждат здрави и надеждни автомобили, защото:

      1.Няма да им върват продажбите на нови автомобили
      2.Няма да им вървят продажбата на резервни части

      Да ви споделя също как процедират в Германия с въпросната прехвалена марка Мерцедес:

      Еми когато автомобила мине 60 000 км. влиза в бокса, рециклира се напълно и след това се пуска от Мерцедес по тяхната програма за продажба на употребявани автомобили, клиента срещу доплащане получава новия модел, а неговата бройка заминава по предназначение.
      На тази същата въпросна програма страшно много залага и БМВ и АУДИ и много други марки!

      Така, че драги ми колега за най-голямо съжаление марката Мерцедес, вече изобщо, не е това което е била през изминалите години и все повече губи доброто си име и слава.
      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lubbo Покажи съобщение
        В семейството имаме една Х5 2007 година която на 7000км. така и се разскърца таблото че направо ми иде да и пръсна пластмасите на парченца....а иначе и аз си имам Алфа която на 15000км е за смяна на скоростна кутия маховик и съединител...само че не 159 а Брера,ма какво да правя....лубоф ще си трая
        щ
        Поздравления колега за възможността да се любуваш на Брера
        Това, че на 15 000 ти е заминала скоростната кутия според мен си е инцедент и вереятно става въпрос за фабрични дефекти и си мисля, че след като ти ги сменят гаранционно тези неща всичко отново ще си бъде на мястото и наред нали?

        Колкото до БМВ знам, че и те имат завод в Турция и с оглед на това, че сме съседни държави си мисля, че много по удачно и евтино за БМВ ще е да кара коли от Турция от вместо от Германия как мислиш?
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Garvansky Покажи съобщение
          Господа, бях горд собственик на Алфа Ромео 159, сега съм жестоко разочарован от лиубимата си марка. Закупих аз мечтата си (159) по каналния ред от Милано Моторс, автомобилът ми бе връчен адски мръсен, без капка гориво и с издрана джанта - OK!, газ към бензиностанцията - до горе, на автомивка, след два дена и нова джанта и всичко си дойде на мястото, но като започна да ми скърца седалката на 2000 км направо побеснях, сега и таблото бог знае защо почна да скърца отвратително досадно... От ауто италиа казват - "нека мине малко време ше улегне" - кое ше улегне бе таблото или на мене ше ми улегне ЕГН-то? За седалката ми поръчаха релси и казаха знаем за проблема докарай я след 2 седмици и за 2 часа си ток и жици. Абе чудя се аз... на мене ли просто така ми се случи или просто се преебах че пак заложих на тая марка?
          Не сте сам колега, и аз си получих колата с празен резервуар, и "почти" чиста. Бяха също пропуснали да включат модула Blue&Me. След това го включваха - цял ден - одраскаха огледалото в салона и ръчката на скоростите - но не си признаха. Нашенци -нямам други думи.
          Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

          Comment


          • #20
            Какво представлява модула Blue&Me?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от hristugena Покажи съобщение
              Какво представлява модула Blue&Me?
              Не знам - не съм го виждал. Но се намира зад радиото.
              Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
                Не знам - не съм го виждал. Но се намира зад радиото.
                Blue&Me is a infotainment system for Fiat Group cars based on Microsoft Auto and developed in a partnership (started in 2004) between Magneti Marelli (part of Fiat Group) and Microsoft Corporation. The system is based on modular structure which allows installation and use of arbitrary services.[1] The system offers Bluetooth and USB connectivity to mobile phones and personal media players. It also provides a hands-free system, allowing you to control all features by voice commands, using speech technology from Nuance Communications. [2] With the help of Magneti Marelli the system is developed to be compatible with most mobile phones and media players.[3][1] Blue&Me Nav is an enhanced system which adds GPS navigation features.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от hristugena Покажи съобщение
                  Blue&Me is a infotainment system for Fiat Group cars based on Microsoft Auto and developed in a partnership (started in 2004) between Magneti Marelli (part of Fiat Group) and Microsoft Corporation. The system is based on modular structure which allows installation and use of arbitrary services.[1] The system offers Bluetooth and USB connectivity to mobile phones and personal media players. It also provides a hands-free system, allowing you to control all features by voice commands, using speech technology from Nuance Communications. [2] With the help of Magneti Marelli the system is developed to be compatible with most mobile phones and media players.[3][1] Blue&Me Nav is an enhanced system which adds GPS navigation features.
                  Извинявам се - неправилно съм разбрал въпроса на колегата.
                  Всичко това си е правилно - много удобна работа си е.
                  Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
                    Извинявам се - неправилно съм разбрал въпроса на колегата.
                    Всичко това си е правилно - много удобна работа си е.
                    Въпроса не беше ясно зададен ли?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от hristugena Покажи съобщение
                      Въпроса не беше ясно зададен ли?
                      Правилно си е зададен - просто бях малко расеян.
                      Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                      Comment

                      Working...
                      X